پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4287
-
الف
+

آقا کریم سریال «سفر در خانه» را بهتر بشناسید

به بهانه پخش سریال «سفر در خانه»، کارنامه هنری حسن پورشیرازی را مرور می‌کنیم.

به بهانه پخش اولین قسمت سریال «سفر در خانه»، نگاهی به کارنامه حسن پورشیرازی بازیگر نقش «آقا کریم» در این سریال می‌اندازیم. 

به گزارش آی‌فیلم، سریال «سفر در خانه» با موضوع طنز اجتماعی در تابستان سال ۱۳۹۶ به كارگردانی بهمن گودرزی ساخته شد. تصویربرداری سریال «سفر در خانه» در لوکیشن‌های شهرهای مختلفی چون تهران، سوادکوه مازندران و مشهد مقدس انجام شده است.

حسن پورشیرازی دارای مدرک لیسانس تئاتر و فارغ‌التحصیل رشته‌‌ی بازیگری و کارگردانی است. وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۳ با بازی در فیلم «صف» به کارگردانی علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان در فیلم «بازی بزرگان» حضور یافت.

او در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت جایزه‌ ویژه هیأت داوران برای بازی در فیلم «کشتزارهای سپید» از ششمین جشنواره فیلم دبی گردید.

این هنرمند همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، عروسک‌گردان و طراح صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد. مهناز افضلی، بازیگر، همسر پورشیرازی است.

پورشیرازی در فیلم‌های «مسافر ری» (۱۳۷۹)، «سگ‌کشی» (۱۳۷۹)، «مهمان مامان» (۱۳۸۲)، «تاکسی نارنجی» (۱۳۸۷)، «آقای هفت‌رنگ» (۱۳۸۷)، «چه خوبه که برگشتی» (۱۳۹۱) ، «گنجشکک اشی‌مشی» (۱۳۹۲)، «قسم» (1397) و «کشتارگاه» (1398)؛ و مجموعه‌هایی چون «راز» (۱۳۶۸)، «آرایشگاه زیبا» (۱۳۶۹)،«فروشگاه» (۱۳۷۵)، «چشم به راه» (۱۳۷۷)، «سفر سبز» (۱۳۸۱-۱۳۸۰)، «نرگس» (۱۳۸۵)، «نردبام آسمان» (۱۳۸۸)، «مختارنامه» (۱۳۸۸)، «لبه‌ی آتش» (۱۳۹۰)، «راستش را بگو» (۱۳۹۱)، «آسمان من» (۱۳۹۴)، «تنهایی لیلا» (۱۳۹۴) ،«کیمیا» (۱۳۹۴)، «برادر» (1395)، «لژیونر» (1396)، «سفر در خانه» (1396)، «ساموبندری» (1397) و «برادر جان» (1398) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

سریال «سفر در خانه» هر روز ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعات ۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

حسن پورشیرازی بازنشسته شد!

حسن پورشیرازی به «برادرجان» پیوست

حسن پورشیرازی بازیگر جدید «قسم»

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر